Patetiskt

Igår när alla vi 9or var på Gymnasiebesök så hörde jag eller det var säkert fler som hörde, dom pratade så att alla hörde. Alla fall så sa hon "men gud! KOLLA SMÅGLINA!! HAHA!" och en annan tjej sa "men vad ELAK DU ÄR!! hahaha!" *fniss, fniss, skratt*. Helt otroligt och dom säger vi är småungar.. så omoget och jag tänkte för mig själv att det inte kunde vara sant. Så fult det lät! alltså höll på att dö av skratt... såå fjantigt och omoget! FÖR DOM HAR JU ALDRIG GÅTT I 9:AN!??? man skulle kunna tro dom var yngre och vi äldre än dom. haha så patetiskt alla fall!? kommer aldrig bete mig så där när jag går i 2:an eller 3:an på Gymnasiet. VÄX UPP är allt jag har att säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0