HTC Wildfire

Hej, Ni får ursäkta min dåliga uppdatering, usch! usch!! ska bli ändring på det! ska försöka att alla fall att blogga minst en gång per dag. sitter här med en godispåse och kollar om det är något bra på tv.. ja har inte så mycket att säga känner mig lat idag haha. jo jag har kommit på att det är omöjligt för mig att få ihop till en IPHONE4! det går inte om jag ska betala allt själv. Min mobil jag har nu är kanske... 4 år gammal!!!! hahaha! ny telefon va? så alla fall jag har tagit beslutet att köpa en billigare och nu behöer jag er hjälp. har funderat på HTC Wilfire! VAD TYCKER NI OM DEN? ÄR DET NÅGON DÄR UTE SOM HAR EN? är det en bra telehfon? den verkar alla fall bra, en android telefon! vilket är tummen upp Och den kostar inte så mycket + att jag hitta massa snygga skal:D


den är jätte snygg!:D vilken färg tycker ni är snyggast?

update: blev ändrade planer medans jag skrev! drar till cim nu med raketfart!!! ut i snön och vandra till hon och så kommer veronica och hon och möter mig:) puss och kram på er!♥ vi hörs!


Kommentarer
Postat av: cimberly

braa frida! buy it!

2010-11-27 @ 20:40:11
URL: http://cimsjooberg.blogg.se/
Postat av: elin t

den vita var snygg tyckte jag :) plus att de sägs att htc är bra och aldrig kraschar :)

2010-11-27 @ 23:27:19
URL: http://elintjernblomm.blogg.se/
Postat av: veronica

kööööööp :D

2010-11-28 @ 01:26:59
URL: http://vvvveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0