serier

sitter och kikar på vad det är för bra på tv ikväll på tv.nu! jag kom och tänka på en sak... att jag älskar polis-mördare-action-thriller-kriminalare-utreding-av-mord filmer!!!!♥ så jävla bra, älskar känslan! typ man är spänd och förväntar sig vad som ska hända men det bästa är nog att man ska fundera ut själv vem som är mördaren osv. haha det är kul!:D beck, wallander och johanfalk är så min smak! och bästa av allt är att det går så bra serier varje kväll mellan 20-23. om jag ska lista dom bästa serierna så skulle de blir så här:

1. Cold Case (kanal 9, några utredare som löser gammla fall som inte blivit lösta. fuck det har börja för 12 minuter sen...)


2. Criminal Minds (kanal 5, utredning av typ riktigt brutala mord, mycket blodigare än de andra serierna, me like haha! oj juste kom på att det bara är mord med sexuella motiv eller nåt)


3. NCIS- los angeles


4. sen på delad 4:järde plats kommer alla övriga, CSI miami, CSI new york, navy CIS (alla är typ samma sak fast i olika städer och olika ståkdespelare)

serierna går på 9:an, 5:an, 3:an och 8:an. alla serierna visas typ på alla kanaler, alltså ett program kan visas både på tillexempel 9:an och 5:an, NU MÅSTE JAG KUTA IN TILL TV:N!!!! SEYA


Kommentarer
Postat av: aeel

älskar emd sånna filmer :D så bäst !! <3

2010-05-28 @ 08:27:31
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/
Postat av: aeel

skriv näru logga in på msn den28 maj

2010-05-28 @ 16:11:55
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0