klarar inte av att prata med någon

vad är värst... ord eller slag? skulle nog säga båda. jag vill absolut inte bli som du. jag tror nog att rädsla är det värsta känslan man kan ha. Jag är rädd hela tiden, kan inte slappna av en sekund. jag är spänd och tänker bara på ditt bästa och vad du ska tycka. jag tänker inte ett dug på mig själv vad jag tycker. du är så egoistisk man bara kan vara. jag har försökt att acceptera dig och jag trodde det skulle bli bättre nu men det verkar inte så. det har gått för långt... så jävla långt att du *********** ***** och *****. jag orkar inte mer! fyfan säger jag bara. det är inte ett dugg fel på dig *****. snälla ***** kan du inte ta det stora steget! det skulle vara den bästa dagen i mitt liv. orkar inte skriva allt hemskt här, det finns 100 andra sätt att lösa problemen men du bara tar den snabbaste. jag mår så dåligt att jag bara vill dö och fösvinna förevigt. är det så här hos andra? det märks inte på utsidan hur jag mår. jag vet inte vad jag ska säga men jag vet en sak nu i alla fall. jag har i alla fall besämt mig nu, för vad jag tycker... JAG HATAR DIG


Kommentarer
Postat av: veronica

frida... va äre som händer? :/ prata med mig snälla, jag lovar att lyssna på dig!!

2010-05-25 @ 21:12:34
URL: http://vvvveronica.blogg.se/
Postat av: veronica

frida... va äre som händer? :/ prata med mig snälla, jag lovar att lyssna på dig!!

2010-05-25 @ 21:12:38
URL: http://vvvveronica.blogg.se/
Postat av: cim

du får inte bara ledsen frida, då blir jag med det:C du får inte hålla inne dig saker då mår man bara mer dåligt.. ily <3

2010-05-25 @ 21:31:53
URL: http://har.ingen.blogg.se/
Postat av: aeel

vad hänt frida :(?

jag lyssnar på dej, och vet hure känns att evrkligen hata sen att ingen förstår än eller ha det likadant lr ngt,

jag kanche vet vad du pratar om, vet inte riktigt, men, hoppas allt löser sej och det är INTE bra att hålla inne saker och ting man mår dåligt utav, de har ja lärt mej iaf utav åren som gått, så jag tycker du ska prata med den du känner för att prata med, <3

ja finns iaf och lyssnar om de vore ngt <3

älskarej

2010-05-26 @ 17:06:59
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0