dagen i oooooord (?)


hitta ingen bild...
jätte bra rubrik,
blev ganska nöjd med den☻ haha! ingen rolig skoldag, hatar skolan!!!!! orkar seriöst inte med alla adhd damp barn/vuxna haha. jag ber om ursäkt för lite opassande ord. (?) strunt samma anars är allt super bra!☻ (där ljög jag) idag ska jag... bara sova! mår inge bra typ. ska våga-trippla-våffla-krulla-änglhår eller vad det nu heter?! alla säger olia, jag säger våga. så jag ska våga håret♥ till middag vill jag ha tacos! det skulle bara vara så gott, eller vad tycker ni? TACO in my ♡. jo juste! vi har LOV!!!♡ så skönt!!!!!!!!!!! men jag måste ju plugga eftersom det bara är våran skola som har hundra prov och hundra redovisningar! puss på de.

det här inlägget blev knasigt, ska kolla på bella&tyra show! nu på torsdag kommer kissie (äntligen!) som gäst!:) haha...

Kommentarer
Postat av: eeee

sv; ahhaha :D

2010-05-10 @ 17:59:57
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0