27 maj

  
EN NY DAG BETYDER NYA TAG

woho! snart får man nästa månadspeng!:D men jag ska spara på pengarna denna månad. typ ska försöka spara åtminstonde 400 kr! å herre jöösses hur ska det gå till. jag får kämpa! skolan idag var helt OK. Hade kemi prov, fick i alla fall G!;) duktigt! vi såg på film, bea nånting hette den. typ rolig tjej, filmen handlar om sex för det mesta. typ är det Anna som har valt filmen eller? lärarn asså gillar hon knull filmer hehe. aja jag ska göra ugnspannkaka nu med hallon:D:D SÅ GOTT, L-O-V-E! det kommer nog bli bra även fast det är jag som gör den. jag kan erkänna att jag är bäst på att laga mat:) sedan efter maten ska jag på stan/birsta. blev inge igår så idag åker jag. 

HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: veronica

ÅÅÅ GOTT

2010-05-27 @ 15:41:13
URL: http://vvvveronica.blogg.se/
Postat av: aeel

"gillar hon knull filmer"

HAHA, du e rolih du frida :U

2010-05-27 @ 17:46:27
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0