26 maj

Hallå Bloggen!

denna vecka har det varit temavecka. (man får välja vilket ämne man vill ha och man kan göra omprov och sånna saker, slutar kl 2 varje dag) idag så gjorde vi teknik redovisningen, det gick bra för mig tror jag!☻ fast sur carin var inte nöjd och klaga på oss. vi var bäst. hur som helst idag ska jag försöka få mamma att vilja fara iväg på birsta/stan, förmodligen stan för jag vill köpa en blus men den är slut i birsta så får hoppas den finns i stan. hoppas, hoppas! hon vill. Imorgon och på fredag blir det vanlig skoldag. Imorrn är det kemi prov och spanska prov (Oförerätt, man ska egentligen inte plugga så jag gör inte det heller) kan inte så mycket om kemin så måste plugga på det ikväll. najs. jag måste köpa nya kläder annars får jag typ damp. måste kolla om jag har några pengar kvar på kortet så att jag kan köpa en jeansjacka, tror det är 200 men det kostar typ 300 för en jacka. jaja nu ska jag inte babbla någe mer. puss

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0