29 juni

tja, anledingen till att jag inte bloggat nåt de senaste dagarna är för att jag har badat och solat hela dagarna med emma, cim och veronica. haha! men vem är inte ute i det vackra vädret vi har här i sundsvall♥, sverige. älskar sol och värme. var på stan idag med emma, köpte lite grejor orkar inte ta bild på det men aja. ska väll vara med emma sen med eller nåt och kanske frågar om cim och veronica vill hitta på nåt med oss. viill se cims nya hår:D!



ps: jag har skavsår över hela fucking fötterna. ROLIGT LIKSOM. fyfan vad det sved när jag gjorde rent och la på nån jävla salva. kändes som om man tryckte ner en nål i foten, det är typ var och vatten blåsor.


Kommentarer
Postat av: veronica

cim var inte på frissan idag ;d

2010-06-29 @ 23:11:14
URL: http://vvvveronica.blogg.se/
Postat av: emmalindqvist

ett meddelande till fridas fot. krya på dej foten!!

2010-06-30 @ 00:22:32
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0