sol

Underbart Väder Här I Sundsvall


jag är så himla glad nu! äntligen har vi fått riktigt fin väder hit till sundvall! sol♥ jag har faktiskt hunnit varit ut och solat i en timme också:) idag vet jag inte vad jag ska göra!? kanske åka och bada:) hm... jaja får väll höra runt om nån vill med. ska gå och äta frukost nu vi får höras med senare.. Man ska inte sitta inne då det är så här fint väder alla fall. seya

igår:

veronica äter lunch


glass med jorgubbar! SVENSKA jordgubbar:D mums!!!


gott!


ser ut som jag har värsta feta halsen! haha...


på kvällen gjorde vi rabarber paj, först råkade vi göra lite fel!? vi tog rabarberblommor istället för själva rabarbern. och veronica gjorde illa säg... stackarn! blöder du nu med veronica???


Kommentarer
Postat av: veronica

haha, de är massa moln ute nu ju :( ja blödde igen igårkväll men inte nu :D

2010-06-21 @ 15:19:30
URL: http://vvvveronica.blogg.se/
Postat av: Isabella

Åhh va gott med jordgubbar

haft en bra dag?:)

Kram

2010-06-21 @ 19:15:03
URL: http://isabeeella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0