Midsommar

min midsommar vart inte så speciell. var bara hemma med familjen eftersom mina vänner åkt till sina stugor typ. inte roligt:( men jag hade det helt ok endå. varit ute på promenad idag, rört på fläsket liksom:) haha! just nu så håller jag på att välja ut vad jag ska beställa från gina tricot. eftersom baseball jackan tar slut på några seukunder här i sundsvall så är det bäst att beställa den, sen så är det en klänning/tunnika som jag också ska besälla för jag kan inte hitta den i affären. Så medan jag redan håller på att beställa får det komma med lite annat också:D❤ woho! fast det är ju mina pengar.... ska inte försöka låta rik haha!!!:) jag har faktiskt tänkt över detta noga nu:/ inte impulsköp fast jag försökte skriva så att det lät som det. hahaha vad jag är rolig. nej men seriöst hurrni jag måste ju spara nu till Sundsvalls Gatufest, det är ju snart:D nästa vecka är det va? roligt ska det bli. kommer väll åka dit med emma, cim och veronica såklart:)<3 hoppas ni hade en mysig och härligt underbar midsommar!:D


cool bild tycker jag. satt och redigera den nu, undra vad jag tänker på??? haha.


min jävligt snygga krokodil! måste erkänna att den blev söt!:D christina och jane kan ju ta sig nån stans. dumfan som inte tycker den var snygg!??? fick bara G i träslöjd vilket jag inte kan fatta? jag och emma gjorde nästan samma saker och vi gjorde ett skrin som man egentligen ska göra i 9:an. emma fick vg!! varför inte jag??!!:(


sveriges flagga!

/kram frida

Kommentarer
Postat av: aeel

hahaha, :O ja undra vf jag fick vg o:

kanche för jag ritade upp innan, visste vad jag skulle ha för vertyg, hjäpte andra, ingena nuing vf jag fick vg :u



fast vene vad du gjorde som inte var bra o: eftersom du bah fick g o:

2010-06-27 @ 23:03:32
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0