idag gifter sig prinsessan

ja de flesta vet väll om att kronprinsessan Victoria giter sig idag med Robert (Daniel Westling, men jag kallar honom för Robert eftersom de är såååå lika). jag bryr mig inte så mycket men det är väll roligt för dom. nyss ätit hemma gjorda hamburgare♡, dom smakare 100x bättre än MCdonalds☻. var med emma på birsta och titta lite och vi köpte paj! HELT OTROLIGT ATT DOM HAR SÅ GROVA PROBLEM ATT GÖRA PAJER!!! det tog hela 27 minuter (vi tog tid) och en lite j**la ursäkt var allt man fick!? hon sa att det hade blivit ett missförstånd "där bak". Ikväll blir jag bara hemma, är jätte trött och jag måste duscha! tv med glass får det blir
KRAM F R I D A ♥

lägger in bilder sen Indien♥ VILL TILLBAKA NU! haha...








INDIA 2010
☆ ☆ ☆


Kommentarer
Postat av: aeel

sv; jaa :D

2010-06-19 @ 23:00:40
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/
Postat av: lasse

häftiga bilder! Jag vill veta mer om både marocko och indien ? Du kan väll tipsa vilka hotell du bodde på och betygsätta dom! gärna fler tips på saker att göra i både marocko och goa

2012-01-17 @ 13:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0