GOD M O R G O N!

God M O R G O N!
igår vad jag ju med emma♥ det var trevligt det, vi var först på ica sen hem sen till citycross, hyrde film där och sen bilen hem med mamma.

jag vaknade ganska nyligen, och ska snart hoppa in i duschen. idag vet inte vad jag ska hitta på men det blir väll att vara med någon. "i wanna be a billionaire, so fuuuuucking baaaad!!!"... sitter och sjunger♪♫ på låten nu hela tiden haha!. älskar den, riktigt bra låt♥. märke en sak förut att jag har popcorn i sängen!!!:O inte så konstigt eftersom vi satt i min säng då vi såg på film! men det lite små roliga var att jag liksom fått märken av dom, popcorn märken! haha!! nä nu ska jag ta och duscha...


Kommentarer
Postat av: veronica

NAJS FRIDA NAJS

2010-06-19 @ 14:08:06
URL: http://vvvveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0