fiskarrrr


mina fiskar♥. jag har riktiga fixar, asså som finns i sjöar och sånt. fast vi har fiskar här hemma i akvarium. men det är inte samma sak, ELLER jag ska inte ljuga skrek as högt rakt ut när jag stoppa ner fingret i akveriet. en fisk typ bet mig eller nåt?! hemskt. fast det är roligt att fiska bara jag inte behöver ta bort fisken från kroken...;) gillar inte kryp heller typ maskar, skalbaggar, myror och andra äckel djur!!! FY fan för MÖRDAR SNIGLARNA! TYP 10 cm långa och 5 cm bred. AS ÄCKLIGA!!!!!! hade jag haft sånna på mig hade jag dött... alla fall svimmat typ min värsta mardröm att ha blodiglar över hela min kropp. så snuskigt. nu ska jag ta ett glas vatten och sen gå till TVn. Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0