film

jag och emma hyrde film och käka popcorn ikväll, mysigt:D vi såg först på "long weekend"! en thriller/rysare. Den var riktigt bra:) alldeless lagom eller vad man ska säga, nej men det får 3/5 tror jag. Sedan såg vi på "The box" en thriller(???!!), Det var nog den sämsta film jag någonsin sätt (lite överdrift men endå). filmen uppfattades inte vara såsom det stod på baksidan!? dom beskrev bara den första kvarten handlade om??? SÅ JAG får väll förklara vad den handar om: mamma, pappa och barn, låda, pengar, margubbar, blixtnedslag, näsblod, peace-tecken, psykopat, allmänt störda, dåligaste-filmen-ever. lite kortfattat sidådär. se den inte ni blir bara förvirrade och besvikna.


"MOTHER NATURE HAS A DARK SIDE" från long weekend.

Kommentarer
Postat av: aeel

hahahah jaaa the box, ajaahahha sög ju verkligen!!

2010-06-19 @ 01:45:51
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0