Djurmönster

ja som sagt så satt jag här vid datro och kolla på kläder o.s.v. plötsligt stängdes datorn av, det blev kontslutning?!:O jag hörde då att det åskade så bröt strömmen på en gång! gick ut och kolla... och ja mycket ritkitgt så spö-regnade det!:( det blixtrade och åskade jätte mycket men nu har det sluta så jag slog på datorn för ett tag sen och nu regnar det bara. fattar inte?! det var ju så fint väder igår! jätte varmt!!:D och idag regnar det och är kallt:( vilken omvänding. hur som helst så gjorde jag ett kolage med Djurmönstrade accessoarer och skor:)


från ginatricot, Lindex, H&M, Nelly och BikBok
allt under 500-lappen:D klicka på nätbutikens namn för att komma till onlineshopen.

Kommentarer
Postat av: veronica

1 par skor och 1 par örhängen där har jag :d

2010-06-30 @ 23:17:16
URL: http://vvvveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0