16 juni

äntligen har sommarvädret kommit till sundsvall! det är så jävla dåligt att min kamera inte går att använda men det ska snart fixas. Har inte gjort något speciellt precis de här första dagarna på sommarlovet. Varit med ungarna, veronica, cim och emma!☆ roliga figurer de där!!:D (skoja) nej men värdet har ju inte varit på topp men idag då sken solen!:D varit på utflykt eller vad man ska kalla det med pappa och syster yster, fanny! vi åkte till...?  vad hette det?!! till Liden och åkte upp på berget för att se den fina utsikten över Indals älven tror jag det var. ska fråga pappa vad berget hette...  vätta berget!! hette det:). nu ska jag snart äta middag!! grillat♥ sedan blir det att åka till selånger och fira morfars födelsedag. kanske sticker ut med flrickorna sen efter det, höres! här kommer bilderna


kyrk-klocka


 

kyrkan som var exakt 500 år (byggdes år 1520) gammal, och som tog ca 30 år att bygga.




Indals älven



här ser man kyrkan vi var och titta på från Vätta berget.



slottet i timrå... kommer inte ihåg vad det heter. ni fick inga bilder på mig för jag såg ut som en varmkorv eller något liknande haha.


Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

fina bilder :)

2010-06-16 @ 20:28:47
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: fannyy

sV; ja ((:

2010-06-16 @ 22:17:15
URL: http://fannyyanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0