VAR MED OCH TÄVLA OM OTROLIGA PRISER PÅ NELLY.COM!! RÖSTA PÅ DEN SNYGGASTE SKON!

Mina designade sko på NELLY.COM
Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

Mina designade sko på NELLY.COM 
Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

nu är det så att jag har desingat en egen sko på nelly.com´s hemsida:) det är hur många som helst som har gjort skor men det vore väldigt rolig om jag vann! men det är ju 0,000 chans att jag vinner men man kan alltid hoppas:D RÖSTA RÖSTA RÖSTA! på min sko! fast bara om ni tycker den är snygg;)

DU
kan också vara med och tävla om:
- ett presentkort på nelly.com, värde 10.000 kronor!
- din sko tillverkad och såld av nelly.com med ditt namn på ettiketten.
- ett presentkort på resa från rolresor, värde 20.000 kr!
- din vinnande sko!!

klicka här för att tävla:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga skor fritts, när ska du hitta på något med mig? :)

2010-07-20 @ 20:33:54
URL: http://v
Postat av: veronica

det var jag som skrev kommentaren nyss, glömde skriva namn och så:d

2010-07-20 @ 20:34:25
URL: http://vvvveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0