te amo

otroligt fin himmel! igår var det tror jag men det var hundra gånger vackrare än det är på bilden, det går inte att få det på bild helt enkelt!:-O var så här nån dan för ett tag sen med och då var det ännu vackare!:) det var helt oranget på hela hilmlen och det lyste upp värsta mycket!:D


ska se på "The Road" sen, eller på svenska "vägen" Någon som har sett den??:D var den bra?:question: mamma har varit och skjutsa pappa på matchen och snart kommer hon hem med jordgubbar!!!!!, jag älskar verkligen det❤❤❤ ganska så tråkig dag idah men jag har haft ont i huve och sånt så.

Men imorrn ska jag vara med emma och cim!!!:D och sen kom jag på en tråkig grej jag fick min mens idag vilket jag inte hade räknat med så vi kan inte åka på Himla Badet på söndag:@ FÖRBANNAT!! &/()=?)(/&%!¤@"(¤?&""#¤?`)(&)@((=)?=`(/&!%# vi hörs imorrn people!

Kommentarer
Postat av: aeel

men frida? använd tampong!!jag har också mens på söndag, svik inte nu,vi har ju bestämt,. använd tampong:)

2010-07-29 @ 22:20:52
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/
Postat av: aeel

jag har sett filmen, den är sisådär,lite drygt när dom går på vägen hela tiden:u



men ibland är den ritkigt bra:D



låna din mammas tampongerom du inte har,!

hehe, för man kan ju använda även fastman är oskuld,alltså, många tror man inte kan ha det då,,men jo det kan man, snälla gör det:D



jag vill verkligen åka och badaadåååå

2010-07-29 @ 22:22:09
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/
Postat av: cim

kämpa frida!!!! ❤

2010-07-30 @ 00:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0