Kom inte på någon rubrik.

hej svejs kära bloggen! och mina älskade bloggläsare. igår var jag med Emma, Veronica och Cim. Vi hade tråkigt och någon kom på idén att åka på södra berget och gå tarzan stigen... haha och ja varför inte?! veronicas pappa skjutsa oss dit (tack tack). och senare åkte vi hem vid 21-22 nånting, vi gick först ner från berget! hela 240m högt. Sedan kom veronicas mamma och hämta oss (tack tack igen!). såg på tv typ hoppa ner i sägen sen vid 1 eller nåt. och vips vakna jag och så vare Måndag!!:) har inte gjort nåt alls idag. fixade spotify och sen ska jag följa med mamma upp till mormor i selånger och vattna blommar typ:) och ta ut pengar på birsta tills Gatufesten! jag vet inte riktigt vilka dagar jag ska dit men typ ja alla dagar nästan, har ingen bra koll;) jaja ska gå och ta en kaka... INTRESANT. hejdå

Kommentarer
Postat av: aeel

du ska dit kanche tis med mej, ons med cim tors me mej lördag med oss :D?



hehe, sv; jaa, söta :D i hagen nedanför backen finns de en värsta snäll ko hihi, och däör kan man bada med :D så måpste man gå in i hagen för att komma ner till badsaken :u

tror man fortf kan bada där iaf =D

2010-07-05 @ 19:28:39
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0