igår och idag


tja, idag är det lika varmt som igår typ men det är ingen sol. jag håller på att dö här inne på mitt rum, Jätte varmt! igår var jag med cim vi hyrde film "Farsan" och "A Perfect Getaway". Emma och veornica kom förbi och kolla på "Farsan" med oss. Den var bra tycker jag! värd att se:) sen vid 12 kom pappa och hämta mig. vi hann inte se den andra filmen så idag så cykla jag till cim och kollade på den. den var med bra tycker jag:D se den filmen. jag visste inte vem som var mördaren förän den var för sent!!:O mohaha! "6 stragners 2 killers no getting away!". nu ska jag duscha och äta! ses

ps ska vara med Cim Veronica & Emma senare!


Kommentarer
Postat av: fannyy

sv; hahah ta't lungt ingen har sagt det men om dom gör det så kan dom dra åt helvete

2010-07-05 @ 11:25:55
URL: http://fannyyanderssson.blogg.se/
Postat av: aeel

yääe

2010-07-05 @ 18:31:00
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0