19 juli

hej:) har inte gjort nånting de senaste dagarna så jag har inget att skriva om. därför jag inte uppdaterat, tycker det inte finns nån mening egentligen att göra ett inlägg om man inte har något att säga. bara onödigt. så jag tänker nog lägga av med det nu, haha!


idag ska jag väll göra exakt ingenting igen. emma jobbar så jag vet ingen man kan hitta på nåt med. tack för att du finns för mig emma:rolleyes: du är värd guld!❤

beställde FRIDA-tidningen igår, 5 nummer +sminkset för 149:- kronor. sitter och kikar runt på kläder och skor:) haha gud jag måste sluta och vara beronde av att köpa grejor!!! har inte pengar till det. ska försöka spara ihop till en mobil till hösten. spara, spara, SPARA! hoppas jag lyckas för egentligen är jag värsta slösa!! haha. håll tummarna för att jag inte får nått ryck och köper upp alla pengar!:) vi hörs


ska snart klippa mig och färga håret mörkbrunt!

Kommentarer
Postat av: cim

vadå ingen, mig då?..:(

2010-07-19 @ 13:54:19
Postat av: veronica

precis, jag & cim då? :o vill du inte vad med mig?

2010-07-19 @ 14:48:56
URL: http://vvvveronica.blogg.se/
Postat av: aeel

shoppa!!<333



älskar dej friiida :) <3

på tors får du shoppa ;);););)



mörkbrunt blir najjjjs de (Y)



btw tack för sidan du tipsade om super bra :D <3

2010-07-19 @ 16:18:24
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0