14 juli

tja, tänkte att jag skulle börja blogga igen. vi får se hur det blir med det men ska alla fall försöka och se om det är roligt. ska inte göra nåt speciellt idag tror jag! Vi fick en pool av mormor och morfar! Schyst av dom:D men dom badar aldrig i den så vi fick det. ska tjata på pappa att sätta upp den idag!!

hmm... juste vi har en kattunge som går runt här vid vårat hus! så jävla söt den är asså, fan dom som äger den får passa sig! jag kommer nog att kidnappa han snart:O jag vill typ så häääääär gärna ha en katt!!! nej inte en katt utan 2 stycken skulle vara perfekt:D två små söta gulliputtiga kattungar! fu usch så söta!!!! sitter och kollar på blocket nu liksom... :) men det kommer inte gå för det är värsta motorvägen typ vid huset! så dom kommer bli påkörd säkert Precis som får förra katt, Maja! (R.I.P maja<3) jaja! nog om det. ha en jäkla nice dag! bye 
 

bilder som jag tog på vägen dit och hem från mormor och morfar:)
det var jätte vacker himmel på vägen hem!!


mina nya högtalare! dom är jätte bra, bra bas och allt sådant. Verkligen super bra ljud!! nu slipper jag höra på burkljud:D tack pappa!♥ 700:- på Media Markt för er som undrar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0