bilder!

eftersom jag inte uppdaterar så ofta tänkte jag slänga in lite snygga bilder!
och då menar jag verkligen snygga!!!!!!
NJUT SÅ LÄNGE DE VARAR! SKRATTA LITE NU! HÖHÖ!!!


tjockis varning!!!!!!! emma kommer du ihåg?;) hahaha!


fin bild!!!!!♥



i våras-sommras -09 tror jag:D


emmsan och jag:) najs!!!!!


snygg bild! outfit bild eller nåt för nån dag sen:) haha


öhm... frida:) haha


cimsan och jag är coolast i stan!!!!!!!!!! i sommras:) snygga brillor haha!


emma och veronica åker breakdance!:D ååååååh! gaufesten!!!!! ♥


veronica och jag i sommras;) vi snodde cims pappas mobbegrej och drog! mohahahahaaa!!


jag och elin tjerblomm!! haha söta påskkäringar


vi bjuder på den fanny?!;) söt du var syster! eller är då;) haha!


majbrasa-09 det var kallt!


första varma dagen!! våren 09!
 

jag och veronica på min födelsedag!! ♥


vi bjuder på den:o


Fiiiiiiiiiiiiiiiiin!!!!!!!!!!



cim och jag!!!!!!! solglasögon på vintern är normalt! håller ni med?


hejså! nu ska jag plugga biologi! det ska bli kul!!!! (not)




Kommentarer
Postat av: eemma ;D

ååååh fin bild du la upp på oss på slutet dåp ^^

hjahha fulast eveeeer!! ;d

gillar itne den :u

2010-02-17 @ 20:08:25
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/
Postat av: veronica

HEHEHE,JAG BJUUUUUUUUUUDER :d:d puss

2010-02-18 @ 07:15:32
URL: http://vvvveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0