streptokocker, mensvärk och öroninflamation...

ÄR SÅ JÄVLA LESS NU!
jag har öroninflamation och streptokocker, alltså streptokocker är typ nån slags utav halsinfektion. därav att jag haft svårt att andas. och öroninflamation därav jag har haft lock för öronen. skit jobbigt. ingen ork eller tid för att upptadera bloggen med det kanske ni förstår. aja ont i örona som faaaaan!!! och ja allt är piss. lever på pencelin och lite olika hostmedeciner, och alvedon såklart. och som ett plus på hela pannkakan så har man ju världens mensvärk på köpet. och vafan när ska jag göra alla jävla prov! skitkul! jag har ju inte kommit nån vart med svenskan!!!!!!! liksom det var ju meningen att jag skulle göra det den här veckan! och noproven? ska jag göra två prov samtidigt eller?!!! fan allt kan dö! pallar inte??????!!!!!!!!!!!:@ aaaaah! jag som ska utomlands om 3 jävla veckor och måste hinna göra typ 6 prov innan och kan inte ett skit om någonting. okej bra nu fick det komma ut alla jävla ilska!!!! fuck jag rapa! aaaaaaaj!!!!!!!! mitt öra. det gör skit ont om man rapar eller gäspar. kommer på skolan på måndag eller tisadag. och JA jag kan inte smitta då sa läkaren. så jag litar ju på han. nu ska jag gå och lägga mig och dö. eller nej juste om man ligger ner så gör det jääääääävligt mycket ondare i öronen. men jag andas bättre när jag ligger ner. men som tur är har snuvan börjat försvinna. så jag kan ju andas lättare men som sagt ska sova sittandes inatt. puss på gud asså! vad har han imot mig???????? vill han ställa in hela jävla resan eller? det får du fan inte! jävla piss! sen juste så bli man fan hög på medecinerna!!! det kan ju vara positvit... eller inte!?

edit:
glömde säga att jag är döv med! tack vare öroninflamation hör jag as dåligt på vänster öra. s'ger va, va va???!! hela tiden hehe. jobbigt måste ha tv på  22 fast hör endå inte något typ. jag burukar ha på typ 12-14!? döv tjej. nu vet jag hur det är för gamla. ja så det är välä en erfarenhet det med. inte får man höja tvn heller för då blir resten av familjen döva. haha för att det är så högt. haha skittaasså!? hehe. lite kul. aaaa jävla medciner nu sitter jag och skrattar med haha. AAAAAAAAAAA är så less på allt. hejdå

Kommentarer
Postat av: veronica

stackare, krya på dig frida! i miss u <3



fråga mig om du behöver hjälp m nå :)

2010-02-12 @ 23:51:50
URL: http://vvvveronica.blogg.se/
Postat av: emmalindqvist

ojdå :O de va inte lite sjuk du va då :O

jopbbigt att taigen massa i skolan :/

hoppas du blir bättre snart:) <3

2010-02-13 @ 00:01:38
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0