soon my birthday

hallååååå! hallå!!☻
tänkte berätta vad jag har gjort idag!
på skolan så var det ju vanliga lektioner, förutom HKn då. vi gjorde "brownies" och någon äckel små kakor! de innehöll bara smör och mjöl typ?! smakade inget? sedan idag så ringde natalie till veronica och sa att hon hittat maskar i sina??!! asså aaaaa... hur frescht är det? snusk asså!  mjölen kanske var gammal sa pappa så vi slängde dom.


bild från urkult sommar -09

sen efter skolan så hjälpte veronica mig med den sista svenska grejset☻ni kanske undrar vad det är för svenska jag gör hela tiden och ja, man ska forska om författare och en ungdomsklassiker asså en bok. typ jääääätte jobbigt!! tycker jag iaf och inte ett dugg kul. man ska läsa en bok och jag valde Alice i underlandet. och jag rekomenderar att inte läsa den! för det  S U G E R! skiiiiiiit jobbig bokjävlel! sen så var det så att jag var sjuk förr förra veckan då jag missa as mycket skolarbete. kul! iaf nu vet ni vad jag har sysslat med.

efter veronica hjälpt mig åkte vi till birsta och mötte cim på bussen. jag fyller år på lördag och cim på söndag. vi köpte presenter till varandra (eller veronica får inga, mohahaha!). hursomhelst cim kommer att äääälska det hon får av mig☻ jag köpte inget till mig själv förutom ett hårspänne! vi åt hamburgare!♥


nån bild jag hitta


nu ska jag göra fika sen halv sova framför tvn! alla kollar på OS nu men jag orkar inte kolla på det... är så trött. får sätta mig vid lill tvn! haha kul att veta☻ puss


Kommentarer
Postat av: veronica

puss på min friday (K)

2010-02-24 @ 20:10:38
URL: http://vvvveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0