ny design

hejsan svejsan!
jag har gjort en ny design nu som ni kan se! jag började med den när jag kom hem från skolan och blev klar nu typ. vad tycks? jag tycker den blev bra!!☻ men hurrni!? har ni det kallt eller? här i sundsvall är det 30- fatta asså?! jääääätte kallt ju men om ca en vecka sticker jag så det ska bli skönt! ni kommer att få mycket bilder då, eller ja det beror på om köper en laptop. vi har fundera på det och det lutar åt att vi ska köpa en nu. en mini hihiihi. jag kommer att få en kamera♥ i födelsedags present. så det ska bli lite snygga bilder!! jag kanske kommer uppdatera varann dag eller nåt sånt. men nu har jag verkligen inte tid jag måste öva inför redovinigen imorrn! hatar det... aja men hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0