6/1 snabba cash



fett tjockt!!
bra film! tjockt asså!!! filmen var bra tycker jag, längtar till tvåan...
hehe☻ joel kinaman är bäst!!!!! hehe. lillaveronica bokade för typ första gången
på sf igår, och hehe hon råka boka längst ner, för hon trodde de var längst upp,
lillverpan, hehe men vi sprang upp (och då mena jag sprang!)och satt oss typ
högst upp! jajaa. det blir nog kina imorrn iställe för de blev inge av med de igår.
jag och verpis loooooove kinamat!♥ hursomhelst, idag ska jag vara med emma!
ska sova hos hon☻ niceigt värre asså!!!  allt för mig, vi hörs! pusssss


Kommentarer
Postat av: veronica

PUUUUUUUUUUUUUUWZ

2010-02-06 @ 13:19:19
URL: http://vvvveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0