6/1 johan falk

många kanske har undra varför johan falk sluta gå på söndagar kl 21.00 på tv4,
och varför de har börjat visa wallander helt plötsligt... ?!
      

ja, jag har svaret! idag på tv4 så hade de en "frågestund" från alla tittare.
och såklart kom denna fråga upp!
eftersom det är många som undrar och är förbannade övet detta...
svaret från någon tjej som bestämmer där var:

" ja, det är så här att det är ju OS snart och ja då kommer vi förlora tittare eftersom alla tittar på det, vi vill ha många tittare på johan falk. och har därför skjutit upp det till den efter OS i mars. men då visar vi ju några gamla goa wallander nu! *supersmile* "

haha! asså bullshit säger jag bara!! för det första så visas inte OS samtidigt som johan falk, och allt handlar bra om att tv4 vill ha många tittare. jag tror de förlorar tittare snarare än vinner! vem f*n kommer sitta och vänta tills i mars?! annars så hyr man filmerna, köper eller laddar ner!? ganska korkat, och det är ju inte precis första gången tv4 håller på så här! som tillexempel ghost whisperer! de visade säsong 1 och 2, och jag satt och kolla på alla dessa avsnitt på tvn. sen så var det dags för säsong 3, och ja ni kan ju gissa? de visade inte säsong 3 utan började från början med säsong 1!? jag maila in och fråga svaret var " det är så att vi har aldrig visat säsong 3 i på tv4 och då skulle de bli lite konstigt om vi visa de nu... " ungefär så var svaret! och sen så har de ju reklam mycket oftare än på de andra kanalerna får jag en känsla av iaf. kanske inte är så men endå... och så blir det paus i filmerna de visar på kvällarna  för tv4 nyheterna ska ju visas. så om filmen är 1,5 timme lång så blir den ca 3 timmar tackvare all reklam. ni behöver ju inte hålla med men så här tycker jag. är less på tv4! 

ordningen på filmerna:
1.
GSI- gruppen för särskilda insatser
2. Vapenröder
3. National target
4. Leo gaut
5. Operation näktergal
6. De fredlösa

Kommentarer
Postat av: emmalindqvist

sv; typ tre cm kortare ://

hehe ja passar inte i de ;u

2010-02-06 @ 13:21:54
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0