1/2

armband jag fick av fanny i julklapp! gillart!:)

37
dagar tills jag fyller 15!!!
skolan var helt OK.
jag skriver inte om skolan inge kul å veta om den typ... eller jute den nya bildläraren har typ damp!! hon kan inte prata ordentligt heller?! aja. kul och veta. ska på birsta och ica med veronica, vi ska köpa fika tills imorrn och köpa lite grejor på birsta. vi har filuftsdag imorrn. vet inte riktigt om jag ska gå eller ej... vi får se hur kallt det är! jag köpte lite grejor i fredags, men jag har ingen kamera, vi får se om jag tar nå kort på de jag kommer köpa idag och det som köptes in i helgen. ni får vänta och se. hehe!
föresten tandläkaren gick bra! i fredags, jag hade inga hål!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0