vart tog kärleken vägen?

ska göra klart mina biologi frågor nu och sedan ska jag krypa ner i sängen.. tror jag kommer somna på direkten idag, är suuuper trött! imorrn 8:45 så går jag och Elin upp till kyrkan för att titta på Lucia, emma, cim & veronica är med i luciatåget! nu Tycker jag att ni också ska sova, men först måste ni lyssna på låten och titta på videon!!!!



Labyrint - Kärleken?

Ey yo vart tog Kärleken vägen,
allt vi ser är våld i slummen
och politiker me lögner samma ,
saaaak i hela vääärlden.
om inte babylon går under kommer folket känna hunger då är det lätt o bli ,
VÅåååldsbenäägen, för hat o ilska håller kamraterna tysta o vi
försöker hitta gläääädjeen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0