19 december

Hej kära bloggläsare! Är helt slut!!!! ont i nacken, huvudet, ryggen, ögonen, näsan, öronen, halsen och så har jag lite feber och är smått täppt i näsan...... ONT I HELA FUCKING KROPPEN! kan inte röra mig typ, ingen ork känns som jag har cancer eller nåt haha, Okej inte cancer men aa! mår riktigt dåligt alla fall!! men sammlade mina krafter för att göra ett blogginlägg till er så ni inte tror jag dog på BodaBorg eller nåt. Fannys (min lillasyster) fotbollslag skulle det därför vi åkte dit med, så ni vet varför vi fick för oss att åka dit, jag tänkte att eftersom dom skulle dit så kunde vi ju passa på & hänga med dit.

Boda borg
var helt ok.. pappa, jag och Veronica klarade 2 banor av säkert 30st... är vi dukitga eller? varken pappsen eller veronica har varit där förut så det blev lite svårare för oss, jag har dock varit där en gång men det var väll typ 4 år sedan.. och dom jag var där med typ gjorde allt så haha MEN vi hade allafall roligt och det är huvudsaken! Allt var bra förutom att det var säkert 5- inne där. hade ont i halsen redan på morgonen, men som tur var hade jag Bafucin till undsättning.. så sprang runt och kröp runt där med halsont i en tunn tröja fast det var minusgradet inne. Framåt 5 lessnade vi... och drog med oss Fanny till bilen och for hem.. höll på att somna och kände att jag var helt slut då!!! fan nu blir jag sjuk tänkte jag...*

Just nu så väntar jag på att fanny ska ha göra klart neger-/cocos-/choklad-bollarna vilket ord använder ni? Det ska bli gott!!! Vill alltid bara äta när jag är sjuk vill bara äta, äta & ÄTA!!


Kommentarer
Postat av: veronica

åh gott. jag är tvärtom, gillar inte att äta när jag är sjuk hehe:d

2010-12-19 @ 20:19:29
URL: http://vvvveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0