tråkigt!!!

har tråkigt! Har lust att chilla med Cim & Emma men dom ska på julmiddagar varje dag typ.. TRÅKIGT! för mig som inte ska på sånt i år. AJ hahaha det gör ont på hälen och jag kolla nu vad det var.. gissa vad? en BLÅSA? haha hur fick jag den som? knepigt. Fick nyss någon Choklad av pappa och både han och jag smaka och samtidigt bah: USCH DET SMAKAR ÄCKLIGT! haha. Dom var inte alls goda så är det alltid med Aladin asken med fattar inte varför dom har kvar som äckliga, dom blir alltid kvar till sist och så är man så sugen på mer choklad och man tuggar lite på dom snuskiga och sen bara näää det går inte att äta dom haha. Men det är väll så det ska vara bara. haha knäppt det med! jaja ska sluta babbla och uppdatera när jag har något vettigt att säga. lägger upp likte inspirerande och coola bilder isället, strax:) Gud vad jag blev sugen på gelehallon! aja haha puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0