sleep

kom nyss hem från cim, FYFAN VAD KALLT! det är 22- här nu. helt otroligt har smörjt in hela kroppen nu med bodulotion, eller bodymilk hette det visst haha. jaja ska försöka sova nu och kliva upp tidigt! ska hinna plugga, åka på birsta och städa mitt rum +kanske sätta upp mina hyllor! i min familj kommer vi ingen stans med något vi bara skjuter upp saker i typ 2 år innan vi kommer till skott med saker och ting. Så jag ska vara glad om de kommer upp på vägen någon gång i år haha!! ja ska sova nudå PUSS PÅ ER


NICKI♫♥ har inga bilder men ska försöka ta lite kort i morgon. c ya


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan kika gärna in hos mig och ställ en fråga till örebros näst största bloggerska! frågestunden avslutas ikväll 22:00, så skynda in!:)

2010-12-05 @ 18:22:30
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0