♥semester?♥

hej! hm.. Vet inte vad jag ska göra idag! vi har inga middagar & julfirande att gå på som de flesta andra har i år.

Håller alla fall på att komma på vart jag vill åka nånstans!:D Alltså utomlands, på semester!
Vi tänker förmodligen åka på påsklovet eller något i endast en vecka eftersom det inte är så bra för mig att missa skolan i år så måste vi åka när det är lov. Pappa vill åka Till Marocko, Afrika alltså men jag känner för att åka till något anorlunda land vi inte varit i och det behöver inte vara ett varmt land men helst inte snö/vinter alla fall.... någon som vet vart vi kan åka? vilket land som helst. Kom gärna med förslag! ska fortsätta kika vidare efter något intresant.



Bilder från Marocko i Afrika, Har varit där förut! Bilderna tagna från Google.

Kommentarer
Postat av: veronica

vi kanske med ska åka nån lovvecka framöver :D:D:D

2010-12-30 @ 11:48:02
URL: http://vvvveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0