morden i sandhamn

hej, ja ni ser ju att jag gjort en ny header bara och ingenting annat, nu ser man allafall lite i header vad bloggen handlar om och vad jag gillar typ.  Tror min blogg handlar om min vardag, musik (hiphop and Rnb) och kläder! bra sammansatt eller? har suttit vid datorn hela dagen och snytit mig typ 200gånger.. käkade nyss pizza också. Har inget mer och säga om den här dagen än att jag är sjuk så därför jag har gjort typ runt 10 inlägg idag.....

andra avsnittet av morden i sandhamn ikväll!:) Någon som såg 1:a avsnittet igår?




Morgondagens planer... Kliva upp vid 9, städa rummet, åka på Birsta & köpa klart julklapparna +köpa lite saker till mig själv, kanske hinna vara med my friends♥


Kommentarer
Postat av: aeel

jag såg första :D



hehe är du frisk då :)? vad bra då hinner vi göra ngt alla 4 innan jul, bara du inte smittar ;D <3

2010-12-21 @ 22:02:21
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/
Postat av: Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥

Vad önskar du dig i julklapp?



Puss & kram <3

2010-12-22 @ 08:12:58
URL: http://lovehannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0