Sitter här och har precis målat mina naglar babyblå och
Huuuaa!, vad jag gruvar mig inför i morgon!! hatar det verkligen! HATAR!!
Gissa vart jag ska? Tandläkaren!!!!

Ska lägga mig i sängen snart och läsa reklam om mobiler! Vilket jag gjorde igår med, 
Hade beslutångest och panik igår för att jag visste inte vad jag skulle ta mig till!
ville ha en xperia av något slag, en htc men sen ville jag helt plötsligt ha en Ipod haha.
Visste inte vad jag ville men nu har jag hittat en kanon bra för ett jätte bra pris!
så nu känner jag mig lugn haha. Ska vänta någon vecka kanske om jag har tålamod
och se om den går ner i pris lite. Hoppas på det : )
Jaja ska lägga mig nu, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0