Cinema

hej, Idag så har pappa och jag suttit här vid min dator och försökt ta bort föräldrakontrollen på min dator. Vi har försökt med det i 2 år typ, det har inte gått att stänga av den. Men idag så lysckades vi fixa bort den! wiihi har itne kunnat installera program, flytta ikoner och jag typ jätte mycket saker har inte gått. men sen så råkade jag typ redera alla mina dokumnet... FUCK THAT. men det fixade pappa♥ allt tillsammans tog typ 4 timmar. annars så har jag bara pluggat idag!

Alla fall sitter här i morgonrock och ska klä på mig strax för vid 7 tar jag och mina ungar på bio! kommer aldrig kunna bada i havet igen... är redan livrädd för fiskar, hajar allt som finns i havet. Ni skulle ha sett min reaktinon när jag stoppa fingret i vårat akvarium! ahahhahah pinsamt. Vet faksikt inte varför jag är rädd för fiskar och sånt de flesta är ju inte ens farliga men jag gillar dom endå inte haha (gillar inte sjögräs heller för den delen.. cim! det vet väll du va?)


Huuuuuaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0