bigger than a monster

blöööööö imorrn ska vi lämna in en tekink uppgift, man ska komma på en egen uppfining. hur lätt är det? man ska bygga den, göra en ritning, förklara hur det funkar osv. fett jobbigt att göra det nu och så vet jag inte ens vad jag ska göra. mamma och pappa får hjälpa mig haha. vi skulle egentligen in med den nästa veckan! därför jag knappt börja med den, men blblalbla det var visst ett missförstånd eller nåt så den ska in senast imorrn annars får man IG i teknink. kul- jag får damp på allt har ont i huve. har inte tid med skolan. Ska käka hamburgare nu och sedan baka, sen Robinson + Criminal Minds. Usch det här suger! som ni ser är jag upptagen med skolan. 1000 prov 1000 inlämingar gfdohfå PUSS&HEJ!











fan vad snygg hon är, Cassie ventura♥ älskar hennes stil! (tjejen på de 2 sista bilderna) Alla bilder kommer från google och lite tumblr bildbloggar:) älskar bilderna! inspiration på hög nivå för mig. nu ska jag käka hamburgare!!! C ya!


Kommentarer
Postat av: aeel

sv; hehe jaa :D mamma som gjort de :u

2010-12-09 @ 20:34:47
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/
Postat av: aeel

sv; hehe jaa :D mamma som gjort de :u

2010-12-09 @ 20:34:50
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0