Piranha 3D

God morgon? inte för att jag vaknade nu men det är ju typ morgon fortfarande. bion igår var bra tyckte jag.. ganska så äcklig! jag gömde mig bakom mina popcorn när det blev för läskigt & äckligt, ganska så blodigt. man skrattade mycket och hoppade till hela tiden! haha! hahaha jag tror jag aldrig tänker bada i en sjö igen... inge mer HamstaSjön för min del! haha. förra gången jag var på 3D så satt vi nästan längst upp och det ska man inte göra sitt på rad 6-8 (av 18) när det är 3D för då blir det myyyycket coolare och bättre effkter!

HANDLING:
En spricka i havsbotten öppnar portarna till en förhistorisk värld. Men om människan kan ta sig in, kan andra ta sig ut… Gigantiska pirayor som inte smakat människokött på två miljoner år, jagar i flock och har en omättlig aptit, sätter kurs mot Lake Victorias strand där tusentals badande ungdomar på skollov just dragit igång ett megaparty.

filmen passar dig som vill se en skräck-komedi +3D!



det kanske kommer en 2:a tror jag eftersom den slutade som den gjorde..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0