shoppppa

OJ! juste jag kom på att man inte behöver nån kabel det är bara att sätta in minneskortet i datorn, haha nice!
här kommer bilder, smaskigt! jag laddar upp bilder från semestern nån annan dag, då allas kamerors bilder är på min dator:)


ring i silver;)


fotlänkar...


typsikt goa snäcka!, shivas öga! ett armband är det föresten hehe, om ni inte ser


armringar!


köpte på arlanda! luktar hallon, blandat med nåt annat! älskar den!!!!!!♥


barbie parfym! haha! den lukta faktiskt riktigt gott, jag köpte den i istanbul på flygplatsen.


halsbands hängen! real silver real stone, magisk topas till höger!


ear hängen!


rayban brillor


facewash!!!!!!!! älskar att tvätta ansiktet med de!!! desperat tjej köpte 5 olika!
har ju köpte massa annat, men lägger bara in det här
synd att det inte blev nå bombay/mumbai då hade vi shoppa myyyyycket mera! men mamma hamna ju på sjukhus så vi fick ställa in allt!

hejdå

Kommentarer
Postat av: veronica

åååhå.. fina saker!!!: D

2010-04-10 @ 15:34:35
URL: http://vvvveronica.blogg.se/
Postat av: sanna

vilka fina rayban solglasögon! :D

2010-04-11 @ 14:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0