i´m home

hem ljuva hem!
borsta bra! hemma bäst! visst är det så man brukar säga. åååå det är så skönt att vara hemma!! sverige!  i loooove sweden! så rent så bäst, haha. kom hem igår kl 10 med tåget från Arlanda. då var jag trött hade inte sovit nåt sen i natten mot torsdags. jobbigt att resa i 36 timmar utan sömn! idag ska jag vara med cim, veronica och emma!♥ my best friends liksom!! vi ska kramas.

 i indien kan man inte bestämma saker i förvag, man kan inte vara säker på  att saker och ting blir av fören det händer, fattar ni vad jag menar? "man ska inte sopa hej förrän man är över backen". fanny spydde 16 gånger under en natt. alla har haft ont i magen. pappa har typ brytit lilltån den är jätte stor! haha, lite små kul! mamma fick en blodpropp i benet, en DVT (deep vene trombosis) med andra ord! det är farligt. hon kunde dött. men det gjorde hon inte! få se orkar jag ladda upp några bilder... aa jag kan ladda upp på det jag köpt :) ska bara hitta kamerakablen!! ses strax...

Kommentarer
Postat av: veronica

skönt att du är hemma =D

2010-04-10 @ 12:54:45
URL: http://vvvveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0