vintern här kommer jag!

ahhhh!!!! jag blir galen vill ha vinter!! fast samtidigt inte:/ längtar så efter min vinter jacka!! så  skönt att ha på sig den nu, och efter alla halsdukar och mysiga stickade tröjor!!! skönt och vantar åååååååå mysigt asså! haha lite konstigt kanske alla längta till vintren men det gör jah!!

här kommer lite småttochgott mmmm..... vill ha...!


den! vill ha den men den kosta 400 nästan typ..... hehe och ganska tunn så tycker den är onödig då hehe


den vill jag ha tjock, mjuk och varm! men den finns i ljus grå och den äre jag vill ha. myss<3








stora jackor äger!!!!! har en sån typ redan men på insidan sitter det en ficka med kardborrband typ och den gör alla kläder noppiga så alla kläder jag hade förra vintern blev typ förstörda. så ska försöka ta bort karborrgrejen!.



liten haha!




vantar fån H&M



fina:) den rosa finns i svart och brun med:) hejdå nu ska jag äta middag så pusspåer







Kommentarer
Postat av: cim sjöberg

den där randiga tunna tröjan var snygg:d och halsduken från h&m heheh. jag längtar lite också men skulle inte sitta fel med sommarlov:u

2009-09-09 @ 18:09:06
Postat av: veronica

ja! myspys!!!!!

2009-09-09 @ 18:30:34
Postat av: Frida Andersson

svar till veronica och cim:

haha ja de är snygga men den taginga är as syr ehhe.. och det är den andra med men men .. hhaha ja det är mys verrrrr;D;D hehe

2009-09-09 @ 18:56:47
URL: http://friidaanderssson.blogg.se/
Postat av: Sanna.s

vart kommer den dära andra träjan ifrån ?? :)

2009-09-11 @ 21:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0