FIKA!! ny bil hehe

fick lite grejor av mamma å sånt igår.

nu ska jag snart äta middag och som ni vet så har jag inte gjort nått allt idag, valde att inte konferemera mig;) känner att man inte borde då betala pengar för att gå i kyrkan/vara kristen, och att jag inte hinner med de har ju skolan med satt, kände inte att jag har tiden elr pengarna.

snart är helgen slut, tråkigt... men snart äre helg igen haha. mamma är frisk nu så det kommer bli en sväng på birsta nån dag till veckan...

OJ SKIT vet ni vad jag kom på nu!!!!!! att det är filluftdag dag imorrn och jag har inte köpt nå fika å allt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AHHH!!? hade glömt det helt ah nej:@
jag måste ducha kan inte åka såhär som jag ser ut men bli väll tvungen för orkar inte duscha!

ah skit iaf så pappa ska köpa ny bil IGEN vi byter bil typ minst 5 gånger per år, vi har en ild just nu men vi ska sälja den och köpa två nya, en jeep och nån liten bil typ. men nu ska jag äta och säg till mamma att vi inte köpt fika!!

seyaaaa




råkade köpte en läppsyl TILL! har typ 100 men men...



fick AV mamma, :) loggbok/kalender tuggummi



köpte typ 20 klubbor igår och har bara några kvar, kanske så äre gott


Kommentarer
Postat av: veronica

hahah, de kostar inte pengar att konfirmera sig? :O

2009-09-13 @ 16:16:00
Postat av: eemmaLindqvist

hahah frida de kostar inte precis pengar XD inte så att man betalar för varje gång lr ngt XD

2009-09-13 @ 16:16:10
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/
Postat av: Frida Andersson

ni fattar inte och orkar inte förklara, man ,msåte betla när man bloir större och då måste man gå ur kyrkan igen så ganska onödigt att bli medlem och sen gå ur igen!

2009-09-13 @ 16:29:12
URL: http://friidaanderssson.blogg.se/
Postat av: sofijah

sv: haha äsch , men tack så mnkt :)

2009-09-13 @ 16:29:31
URL: http://avtrollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0