BEROENDE AV BIRSTA TROR JAG

hellluu jag har varit på birsta idag AGAIN men veronica haha. veronica köpte ett snyggt bälte, sött hårband med en rosett:) vi åkte dit med 5 lver 3 bussen, hem med halv 5 bussen nice! men har inte köpt tillrekligt ska be om pengar nån da fraöver och köpa en loggbok, mascara och hårinpackning.

efter att vi kom hem så gick jag och pappa och hade utvecklingssamtal med Gimsan! hehe hon bjöd på kaka och godis, annars äre chill. 

skolan var väll va ok idag med;) men imorrn har vi skoljoggen. det är bra då slipper vi gympan! nu ska jag se på fotboll med pappa som jag lova, för annars tänkte inte han åka till BIRSTA men mej IGEN och lämna tillbaka en tröja, vi gjorde drt och köpte lite mat på willys med:) aja nu ska jag se på GIFarna med pappsen. får se om mamma färgar mitt hår sen, hon är ju sjuk så hon kanske inte orkar... PUSS


tröja från bikbok


tights från bikbok


foudation & puder


jag och verrr



veronica <3

nu ska jag dra hejdå


Kommentarer
Postat av: Jossi

Den lila tröja är super snygg! :)

2009-09-08 @ 20:47:45
URL: http://jossisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0