dålig upptatering-

HEJ igår så uppdatera jag inget för inte mkt som hände igår, efter skolan gick jag hem till emma och hjälpte hon med bloggen typ, vid halv 3 eller nåt så gick jag hem satt vida datan tv och sånt, kände mej inte kry. as trött, ont i huve, ont i halsen, täpt i näsan.

Så idag belv jag hemma. mamma väckte mig typ kvart över 6 och fråga om jag skulle gå så jag klev upp å kände efter om jag skulle gå eller inte, men hade as ont ihuve när jag reste mig:o kund einte andas genom så betämde mig för att vara hemma. kan det vara sinvinfluensa!!?:O hoppas inte det:S uscha! aja men gick och la mig sen igen och sov kanske 1 timme till kunde inte sova. har sett på tv tills nu, nu ska jag föröska göra en ny header
hoppas ni mår bättre än jag puss, eller ni kanske inte vill ha en puss nu då kanske jag smittar er, en luft kram fåre bli! luft kram på er!!!!!!:U hehe


indien -05 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0