lördaggg & fredaggg & idaggg




hej, har inte orkat blogga men ska berätta vad som hände i lördas och fredas.

Lördag en hemma dag med pappa och fanny (mamma är i Ungern). vi hyrde film, åt godis 6 popcorn! mysigt he-he. annars vare ganska lugn dag hade städat typ as mycket! bara en vanlig hemmadag.

Söndag
jag vakna vid 9, vi åt frukost sen åkte vi på Gif, åkte in till pappas kompis och ställde bilen där, (de bor vid järnvägen) gick därifån till NorrPorten. as mycke folk! de var kul med gif förlora med 2-1, synd det! en annan sak var ju att man blev typ as avis på alla fotografer!! kamerorna asså!!!? skitt vill ha!!- men sånt är liver alla har inte 10 över lixom till kamera och objektiv. sen efter matchen åkte vi på Max, drive in. vi hade ju RESTURANG-CHANSEN. nån som vill köpa???!! (resturang chansen är: en bok/häfte full med rabattkuponger, till alla möjliga resturanger). på kvällen vare ju "mannen under trappen" asså skitt!! nu kommer han pete tro jah de va, vara alldeles ensam i huset, med gubben, skit vad kommer hända? nån fler som längtar till nästa avsnitt?! och tänk det är ju bara 4 avsnitt:(



IDAG
efter skolan hare inte hänt så mycket förutom att jag gjorde smoothie/milkschake, med äpple, jorgubbar glass, mjölk. gott assåå!!! EHHE men nu ska jag plugga..... so-prov imorrn:(:( men kan det mesta så det går nog bra. ikväll kl 10 kommer mamma hem!! vi ska åka och hämta hon då, och jag anar att hon köpt nåt till oss:D:D men iaf kan inte skriva mera nu ska plugga annars får nån damp här, och jag vill inte få IG. så simma lungt haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0