jobbig vecka... JAG VILL HA!

igår var jag och cim på polar, vi åkte dit vid 8 typ..
cim färga nicoles hår orkar inte säga mera om den
dagen just nu--- så här kommer idag. heeee - hee








den hära veckan kommer bli jobbig jag kommer att måsta plugga hela veckan så inte fören på torsdag/fredag kommer jag att uppdatera:/ jag vet tråkigt... inte så kul men jag kommer faktiskt inte ha tid för vi har matte och Kemi prov och jag suger i båda ämnena så jag måste rå plugga, för jag har jätte svårt för att lära mig kemi, och matte är jag inte precis så bra i så plugg plugg hela veckan. SÅ jag har hitta en massa kläder jag vill ha från gina, och skor från skopunkten! det är ju så bra erbjudanden där så man måste ju passa på:)


på torsag ska jag instalera ps!!!! kommer bli kul hihihii! längtar till dess jag och hoppas jag kan få en liten belöning av mamma och pappa nu när jag ska få mvg i mina såraste ämnen (kemi och matte) att jag kanske kan få alla på bilden för det kostar ju bara 1380:- plus skorna som jag inte har kolla på vad det blir... Hoppas kan man ju alltid:D hejdå nu ska jag forstätta plugga............


fick av mamma när hon kom efter resan:)


"ALLT FLYTER" & "SERAPHIM FALLS"
såg jag, pappa och fanny
när hon var borta.




hejdå





Kommentarer
Postat av: veronica

tröjan med tjejen på va ingen fin tycekr ajg , tycker de är så fult näre är sånna dära tjejor på tröjorna, men vissa kan va fina men inte sånna dära speciellt inte den som finns på gina när hon tar kort i spegeln! haha.. skaru ha samma färg som mig på uggsen? :o

2009-09-27 @ 21:17:59
Postat av: Anonym

hehe okej, ja det finns bara det och svart eller npt ful sp tänkte inte köpa svarta IGEN så att jag har 2 par likadana:S

2009-09-28 @ 16:58:54
Postat av: sanna

snygga saker gillade: halsduken,jeansen,koftan,dom svarta skorna, väskan!:D

2009-10-01 @ 18:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0