inte kul att vara sjuk!

hej jag är hemma idag från skolan igen, sjuk. kunde inte sommna om när mamma väckte mig vid halv 6. sett på tv tills nu till fruskot åt jag varma mackor och Oboy<3 gott. ett problem jag har ont ihalsen men hatar halstabletter!! de smaka bajs! mår illa av de har lust å spy! vad ska man göra mot halsont förutom halstaletter, Jo jag äter hela tiden:o hehe ska snart gå och ta glass det är bra haha... aja jag vetinte hur blir men fanny fyller år på lördag och jag ska på polar på kvällen, och mamma och jag har itne köpt presnter till fanny ännu, för jag har vare sjuk. kanske att vi åker ikväll elr imorrn. nu ska jag hämta glass och gå tillbaka till tv:n. jag skriver sen om vi ska köpa present idag sen;);) hejdå


Kommentarer
Postat av: sofijah

sv: tack så mkt :) jag vet inte jag fick dom när jag fyllde :)

2009-09-03 @ 19:42:34
URL: http://avtrollis.blogg.se/
Postat av: sofijah

sv . tack så mkt , äre du som tagit den där bilden?:)

2009-09-03 @ 20:01:47
URL: http://avtrollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0