hejsan bloggen, helt ny design

hej bloggen, efter skolan har jag pluggat lite matte och äti glass:) typ fått nått i ögat det är as störande!:@ får inte bort det!:O har iaf tänkt att börja med en ny grej "dagens vill ha". tänkte det vore en kul grej att göra hehe, iaf nu ska jag fräga håret som jag har snacka om några gånger haha! har inte orkat/kunnat göra det när jag sagt har det kommit nåt ivägen. och sen efter jag färga ska jag göra om min design helt och hållet, kommer att ha det så och inte byta på länge. hejdå









jag vill ha... en halsduk och vantar som matchar på JC, dom är riktigt snygga asså! svarta med blåt glitter i, jätte snygga tycker jag med vetinte vad dom kostar:/ hehe med det är nåt jag verkligen vill ha!


Kommentarer
Postat av: eemmaLindqvist

fint :D tänkte gö om min blogg idag me, men pluggade ist

¨¨¨^

2009-09-10 @ 21:53:01
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/
Postat av: Sanna.s

Fin design!! ;D

2009-09-11 @ 15:25:46
Postat av: Anonym

din blogg vart fin frida :) tänkte ändra min bakgrund jag me, men fick fan inte till de ._. du vet, jag vill ha svart imitten där du har vitt, och sen annan färg på utsidan, de funkar inte :/ hur gör man ? kiommer inte ihåg

2009-09-13 @ 14:09:18
Postat av: eemmaLindqvist

din blogg vart fin frida :) tänkte ändra min bakgrund jag me, men fick fan inte till de ._. du vet, jag vill ha svart imitten där du har vitt, och sen annan färg på utsidan, de funkar inte :/ hur gör man ? kiommer inte ihåg

2009-09-13 @ 14:10:00
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0