gårdagen och idag

hej på er igår vare kalas för fanny hon fick fina grejer. senare på kvällen så åkte jag och emma till birsta först och köpte lite fint och ha på polar, efter de kom mamma och hämta oss (hon hade skjutsa oss till birsta med, för att hon skulle ta ut pengar till mej) och skjutsa oss till emma då vi skulle fått skjutsa av maggan;) men hon kunde inte så moas pappa (emmas lillasyster=moa) skjutsade oss han var trevlig:) hehe och vi såg veronica och cim på vägen dit, de gick från bussen till polar så vi tuta och vinka men de såg inte haha!. iaf de var trevlans på polar, träffa masa mysigt folk och mammasen hämta oss, typ vid 12 vi vasr blöta oh jag lämna mina skor där till nån fattig... tänkte att de kanske behövde dem bättre än jag haha.

idag vakna jag sent typ vid 12 jag såg på tv liten stund sen åt jag fruskot, och skynda mig att ifxa mig för att hinna till birsta innan det stänger, (stänger kl 6) vi skulle ju gå dit med satt de tar ju ochså tid men vi lämna huset typ vid 3. jag köpte de nedan. och fanny hon köpte en rikti snygg jacka:):)<3 och jag är stolt över att jag hitta den:P haha iaf vi hade det väldi trevligt:D och vi gick in på ikea och spela buzz för små barn typ haha jätte kul föruomt att fanny vann! hela skiten och jag kom sist:O



hårfärg
för 75 spääen den ser röd ut men är mörkbrun typ. jag har ju redan färga brunt men det blev lite missfärgening så måste färga igen. det blir nog bra efter denna färging.

Adidas kofta .......... tycker den va snygg!

IGÅR





Kommentarer
Postat av: cim sjöberg

jag hörde inte att ni tutade hehe:(

2009-09-06 @ 20:21:35
Postat av: eemmaLindqvist

haha :D



fint :)

2009-09-06 @ 20:25:34
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0